برون سازمانی

گزارش یازدهمین همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای درشهرستان اردکان

🔹یازدهمین همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در اردکان برگزار شد.
🔹این همایش باهدف گرامیداشت و تقدیر و تشکرازکارشناسان ، مدیران و دست اندرکاران ایمنی ـ بهداشت حرفه ای (HSE) بخش خصوصی (صنایع و معادن) و بخش دولتی برگزارشد.
🔹به گزارش روابط عمومی شرکت پایا فولاد کویر یزد :با حمایت شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویریزدومشارکت شبکه بهداشت و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان یازدهمین همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای باحضور مدیرعامل شرکت پایا فولاد کویر یزد ،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ،دادستان اردکان وجمعی از مسولین شهرستان اردکان برگزار شد.
در این همایش تسلیمی مدیرعامل شرکت پایا فولاد کویر یزد:ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر وروز ایمنی و بهداشت با عرض خیر مقدم به مدیران ومسولین و کارشناسان مدعو واحدهای ایمنی و بهداشت کارخانجات واداره شهرستان اردکان گفت :فلسفه بهداشت, ایمنی و محیط زیست در امتداد فلسفه زندگی است. در امتداد آن چیزی که به آن می گوییم «پندار نیک ,گفتار نیک و کردار نیک». ایشان با اشاره به اینکه : محیط زیست, ایمنی و بهداشت باید به سمتی حرکت کند که باعث خوب شدن حال آدمی شود تاحال ایران و ایرانی خوب شودبیان داشت: وقتی که یک کارفرما در حد و قامت به اندازه خودش با افق باز به سلامت روان و جسم و امنیت روان کارکنان و خانواده آن توجه کند باعث خوب شدن حال آنها می شود و این حرکت در مجموعه باعث خوب شدن حال دیگران نیز خواهد شد. حال جامعه بهتر می شود و باعث بالا رفتن راندمان کاری کارگرخواهدشد.
مدیر عامل شرکت پایا فولاد بابیان اینکه :کارگری که توجه ببیند و امنیت شغلی و جانی و مالی و اقتصادی داشته باشد با توان بیشتری فعالیت می کند گفت ما باید سازوکارهایی را پیش بینی کنیم تا باعث جلوگیری از حوادث وکاهش صدمات کارگاهی شویم.
مهندس تسلیمی با اشاره به اینکه : بنده از زمانی که افتخار این را داشتم تا در شرکت پایا فولاد خدمت کنم اشاره کرد: قدم اولی که برداشتیم شعار ما حال خوب پرسنل مساوی است با حال خوب کارفرما ,سهام دار و حال خوب ایران و ایرانی است.
وی در پایان از حضور گرم همه مدیران و کارشناسان HSE شهرستان اردکان در این مراسم تشکر نمود.
درادامه از نقش برجسته شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد در حوزه ایمنی و بهداشت محیط زیست و حمایت ازفعالیت های فرهنگی و آموزشی از جناب آقای مهندس تسلیمی با اهدا لوح و تندیس تقدیر و تشکر شد.
در ادامه این همایش فلاحتی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ،دشتکیان دادستان اردکان ومسولین همایش ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر به تبیین فلسفه ایمنی و بهداشت پرداختند.
در این همایش از مدیران و کارشناسان برتر حوزه HSE کارخانجات واداره های سطح شهرستان اردکان تقدیر شد که سرکار خانم مهندس برومند بعنوان مدیر برتر وجناب آقای مهندس بلوکی بعنوان کارشناس نمونه حوزه ایمنی و بهداشت انتخاب شدند.

ویدیوها

تصاویر